CCA-1550 Odkalovací ventil nádrže Curtis
Kód: 1478Související produkty
Ventil pro výběr paliva ve dvou nádržích. 3 polohy: LEVÁ-PRAVÁ. Polohy LEFT a RIGHT jsou 90° na obě strany od polohy OFF. Montáž na panel.
Palivový kohout, Plnoprůtokový kuželový ventil s pevným dnem a integrovaným montážním držákem. Mosazné tělo a kuželka. Plovoucí dřík s O-kroužkem zabraňuje úniku. Plněno...
Gascolator ACS typ 10580.Lze použít s leteckým nebo automobilovým palivem. Velikost síta je 122 mikronů. Hmotnost: 250g.Průměr 64mm, délka 115mm.Gascolator má trubkové NPT...
Palivový filtr pro všechny motory 000 730
PALIVOVÝ POČÍTAČ TL-2524 můžete si okamžitou spotřebu Vašeho motoru v litrech/hodina nebo litrech/100km a průměrnou spotřebu paliva - nastavte si limitní hodnoty ve dvou...
Uzamykatelné víčko nádrže
Přepouštěcí ventil 29-62 3700M B440/22
víčko nádrže pro hrdlo Průměr: 83 mm A447
Průhledná nádoba s vystuženým ocelovým špendlíkem se kterým pracuje většina letadel. Chrání se od paivového znečištění vyzuálně kontrolovaný palivo.
Nádrž na benzín pro UL, rozměr 62x30x22cm, materiál dural, vhodné umístění na trubku průměr až 9,5cm B76/2
Palivová nádrž pro UL letadlo MFI, materiál dural
MVD 5E05 servoventil SU22 B634/2
Detailní popis produktu
Přehled
Rychle otevíratelný mosazný vypouštěcí ventil pro olejové nebo palivové systémy letadel. Ventil se otevírá lehkým pootočením. V uzavřené poloze není potřeba žádné bezpečnostní lanko. Schváleno FAA. Schváleno TSO-C76.
Poznámka: Schválení FAA se vztahuje pouze na palivové aplikace. NENÍ schválen FAA pro olejové aplikace.
SPECIFIKACE CCA-1550:
.
Velikost závitu: 1/8 palce NPT
Délka: 1,358 palce
Činnost: 1: Provedení: Puch pro otevření, otočení pro uzamčení
Odpovídá: USAF Spec. 28208, USAF 49F9798-49, NSN 2915-00-202-6420, TSO-C76
Společnost Curtis Superior Valve má zkušenosti s konstrukcí ventilů a může vám pomoci vyřešit vaše problémy s ventily. Ve většině případů postačí standardní ventil Curtis Superior Valve. Nebo případně mírná úprava výrobní jednotky vyřeší specifický problém. Rádi vám poskytneme jakoukoli pomoc, kterou budete potřebovat s aplikací rychlovypouštěcího ventilu.
ÚDRŽBA / CMM
Ventily Curtis Superior jsou určeny k instalaci do standardního portu NPT pro ventily se závitem NPT nebo do portu AND-10050 stlye pro ventily se závitem UNF. U ventilů se závitem NPT použijte těsnicí prostředek, u ventilů se závitem UNF použijte těsnicí o-kroužek správné velikosti odolný proti palivu. Řiďte se momentovými specifikacemi výrobců letadel pro letadlo, ve kterém se používá. Ventily Curtis Superior nevyžadují žádnou zvláštní údržbu. Udržujte je v přiměřené čistotě a vyměňujte je podle předepsaného plánu údržby syntetické pryže pro letadlo, ve kterém jsou používány, nebo podle 10leté životnosti ventilu Curtis Superior podle toho, co nastane dříve. Ventily Curtis Superior nelze PŘEHLEDÁVAT. V případě, že začne docházet k netěsnosti, vyměňte celý ventil podle plánu údržby letadla, ve kterém je používán, nebo podle použitelné životnosti na ventil Curtis Superior.
OVERHAUL
Vzhledem k nízkým nákladům na výměnu rychlovypouštěcích ventilů Curtis oproti nákladům na náhradní těsnění, porušení těsnění při generální opravě a nákladům na práci se nedoporučuje jejich generální oprava. Vyměňte celý ventil v souladu s pokyny uvedenými výše v části ÚDRŽBA nebo v případě, že začnou prosakovat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ventily a filtry pro palivo |
---|---|
Potřeby pro letadla: | stavební materiál, Palivo |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.