MGL Avionics Blaze EMS-2 a Vega EMS-1 engine monitor
Kód: 17653/57MSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Blaze EMS-2 je 3 1/8 ”(80 mm) Vega EMS-1 is a 2 1/4” - 57mm univerzální barevný monitor motoru. EMS-2 obsahuje všechny nezbytné funkce k nahrazení několika monitorovacích přístrojů motoru. Všechny informace se zobrazují ve snadno čitelném formátu na širokém pozorovacím úhlu s vysokým rozlišením 2,6 ”600 cd / m2 čitelném barevném displeji na slunci. Nízká hmotnost EMS-2, malé rozměry a vysoká úroveň funkčnosti z něj činí vynikající volbu pro všechny typy motorů. EMS-2 lze také propojit pomocí sběrnice CAN na volitelnou externí jednotku RDAC (počítač pro vzdálený sběr dat). To umožňuje snadnější instalaci, protože jednotka RDAC je obvykle namontována v motorovém prostoru. Pro více informací si stáhněte příručku
Funkce Velký 2,6 ”displej s vysokým rozlišením 320 x 240, IPS (plně viditelný ve všech směrech), barevný LCD displej čitelný na slunci. Obrazovka displeje motoru je automaticky nakonfigurována tak, aby optimalizovala prostor na obrazovce v závislosti na tom, jaké parametry motoru byly zvoleny.
Volitelné externí RDAC (vzdálený počítač pro sběr dat) propojené přes sběrnici CAN Standardní 3 1/8 ”(80 mm) kryt letadla (lze namontovat zepředu nebo zezadu) Otočný ovladač plus 2 nezávislá tlačítka pro snadnou navigaci v nabídce a zadávání uživatelem.
Pro dosažení podmínky alarmu se aktivuje externí výstup. Zahrnuje sériový výstup RS232 pro propojení s externím zařízením, např. Dataloggery atd. Široký rozsah vstupního napájecího napětí 8 až 30 V ss 1letá omezená záruka EGT / CHT. Může měřit až 4 kanály termočlánku pomocí interní elektroniky nebo až 12 kanálů termočlánku pomocí volitelného externího RDAC Teploty EGT / CHT lze zobrazit v ° C nebo ° F od -100 ° C do 1200 ° C (-148 ° F až 2192 ° F).
Vysoká přesnost: Integrované křivky linearizace termočlánku a kompenzace studeného konce Zahrnuje graf trendu EGT / CHT každého kanálu termočlánku.
Zaznamenává maximální teplotu EGT / CHT dosaženou pro každý kanál. . Speciální režim sledování motoru Rotax 912/914 využívající standardní vestavěné sondy Rotax NTC CHT RPM Jednoduché nebo duální měření otáček. Zahrnuje funkci kontroly magnetu RPM lze zobrazit v RPM nebo v procentech Zaznamenává maximální dosažené otáčky pro každý kanál.
Průtok paliva (používá vstup RPM 2) Jedno měření průtoku paliva. Průtok paliva lze zobrazit v L / hod nebo v G / hod Analogové vstupy Může měřit až 4 analogové kanály Analogové kanály jsou univerzální a lze je konfigurovat pro měření tlaku, teploty nebo proudu.
Měření proudu vyžaduje magnetické pole MGL Avionics nebo aktivní směšovač proudu.
Tlak lze měřit pomocí standardních automobilových odporových snímačů (např. VDO 2, 5 a 10 Bar), snímačů Rotax 4–20 mA a snímačů výstupního tlaku napětí (např. UMA).
Teplotu lze měřit pomocí standardních automobilových odporových snímačů (např. VDO, Westach) a přesného polovodičového senzoru MGL Avionics LM335. Vysoká přesnost: Integrované křivky linearizace pro běžné odesílatele.
Analogové kanály lze naprogramovat na uživatelsky definovanou křivku pro vlastní odesílatele Podporuje vysílač tlaku Rotax 4-20mA, který se používá v motorech 912/914 Teploty lze zobrazit v ° C nebo ° F Tlak lze zobrazit v psi nebo barech.
Zaznamenává minimální a maximální hodnoty dosažené pro každý kanál Tlak v potrubí Tlak v potrubí lze zobrazit v milibarech (mB) nebo v palcích rtuti („Hg“). Zaznamená maximální MAP dosažené v trvalé paměti.
Vyžaduje se mapa MGL Avionics RDAC-XF Časovače. Zobrazuje UTC (čas Zulu) a místní čas.
Čas je udržován interní lithiovou baterií, kterou může uživatel vyměnit. Zahrnuje nastavitelný měřič Hobbs, který je chráněn heslem-
Zahrnuje běh motoru a letový časovač. Zahrnuje programovatelný časovač údržby pro plánovanou rutinní údržbu motoru Poskytuje 50 vstupních letových protokolů, které ukládají čas zahájení a dobu trvání každého z posledních 50 letů. Letový časovač lze spustit buď automaticky, nebo pomocí předního tlačítka-
Volty Může měřit napětí až 30 V (kompatibilní s 12V i 24V leteckými zdroji) Obsahuje programovatelný alarm nízkého / vysokého napětí, který automaticky detekuje poruchy alternátoru a špatné baterie Zaznamenává maximální a minimální napětí dosažené v trvalé paměti Aktuální (připojení RDAC) K měření aktuálního zatížení letadla používá magnetické pole MGL Avionics nebo aktivní směšovač proudu.
Zaznamenává maximální a minimální proud dosažený v permanentní paměti
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sdružené |
---|---|
? Letadlo: | Ultralight (UL letadla), Přístroje |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.