Garmin G5 elektronický přístroj GARMIN G5
Kód: 4491/S K30 let zkušeností
98 % skladem
Rychlé dodání
Zákaznická podpora
Související produkty
Detailní popis produktu
Přehled
Cenově dostupný elektronický letový přístroj G5, navržený naší specializovanou inženýrskou skupinou „Team X“ speciálně pro trhy s experimentálně postavenými amatérskými (EAB) a lehkými sportovními letadly (LSA), poskytuje výjimečný výkon, spolehlivost a snadnou instalaci jako vše v jednom jeden záložní nebo primární „skleněný kokpit“. Ostrý 3,5 “LCD čitelný na slunci zapadá do standardního kruhového výřezu 3-1 / 8”, zabírá jen zlomek prostoru a hmotnosti, které dříve vyžadovaly konvenční gyroskopické nástroje.
G5 má 2 hlavní pilotní formáty, které lze vybrat: stránku PFD a stránku DG (směrový gyroskop) nebo HSI (horizontální indikátor situace). K řízení displeje HSI jsou vyžadovány navigační vstupy VHF nebo GPS; pro rozhraní GPS je vyžadován volitelný navigační datový adaptér GAD ™ 29. Kombinací vizuálních podnětů a datových údajů, jakmile jsou rozptýleny přes nesčetné množství přístrojů, G5 usnadňuje skenování letových informací - takže piloti mohou rychleji a intuitivněji reagovat na jakoukoli situaci za letu.
Rock-solid Attitude Reference
Když je G5 nakonfigurován jako primární ukazatel polohy, používá AHRS v pevném stavu pro zajištění plynulých, stabilních a spolehlivých horizontálních indikací výšky a natočení na horizontu. Kromě letové polohy bude G5 podporovat zobrazení rychlosti, nadmořské výšky, vertikální rychlosti, skluzu / smyku, rychlosti otáčení, konfigurovatelných referencí rychlosti V, barometrického nastavení a vybrané výšky - a vizuální výstrahy po příletu do předvolené výšky. Vestavěný přijímač GPS a anténa (s možností externího připojení GPS antény) poskytují vysoce přesné odečty zemní a pozemní dráhy. Speciální otočný knoflík na jednotce navíc umožňuje snadné nastavení výškových chyb a nastavení barometrického tlaku.
Získejte jasnější smysl pro směr
Aby bylo zajištěno ještě větší povědomí o situaci, může nástroj G5 na vašem panelu fungovat také jako DG nebo HSI. Po spárování s dostupným magnetometrem GMU 11 a výběrem navigátorů VHF Nav / Comms nebo GPS (propojených s volitelným navigačním datovým adaptérem GAD 29) může G5 sloužit jako váš primární referenční zdroj pro magnetické směrování, navádění VOR / LOC a / nebo navádění kurzů GPS - stejně jako poskytování indikací vzdálenosti a rychlosti. Jednotka zobrazuje vertikální i laterální odchylku kurzu GPS / VOR / LOC, pokud je k dispozici (může být vyžadováno další vybavení). A pomocí otočného knoflíku nástroje G5 můžete snadno provádět a upravovat výběr kurzu - nebo ovládat nastavení chyb nadpisu v instalacích DG. Protože je GMU 11 připojen k síti sběrnice CAN, může jediný magnetometr dodávat informace o směru 2 jednotkám G5 současně.
Duální zobrazení Zdvojnásobte své možnosti
Instalací duálních displejů G5 do panelu získáte nejen specializované nástroje pro orientaci v postoji a směrové vedení gyroskopů / HSI - také získáte výhody redundance zálohy díky duálnímu ADAHRS a možnosti reverzního displeje. V takových instalacích se sekundární G5 může vrátit k zobrazení informací o poloze (konsolidované s indikací směru) v nepravděpodobném případě selhání v poloze indikátoru primární polohy. Pro zvýšenou ochranu „get home“ je každý displej G5 k dispozici s volitelnou záložní lithium-iontovou baterií, která může poskytnout až 4 hodiny nouzového provozu v případě výpadku nebo vypnutí letadla. A pokud použijete jeden z našich leteckých portálů řady Aera® jako zálohu, můžete letět s navigačním navigačním navigačním systémem poháněným bateriemi - stejně jako s informacemi o zobrazení letu na přístroji G5 -, aby se výpadek elektroniky letadel stal prakticky neuskutečněním.
S G3X je to ještě lepší
Pokud je G5 používán jako záložní nástroj pro G3X, G3X Touch nebo jiný kompatibilní skleněný zobrazovací systém, poskytuje celou řadu doplňkových funkcí EFIS. Pokud je to nutné, lze jej použít k udržení většiny funkcí pro zobrazení vašeho letu a ovládání autopilota - včetně schopnosti letět s GPS spojením. G5 také poskytne záložní ADAHRS odkaz na primární displeje. Ať už se stane cokoli, s elektronickým letovým přístrojem G5 ve vašem systému můžete počítat s širší škálou možností v prakticky každém scénáři vypnutí.
Samostatný letový přístroj s autopilotem
G5 může být instalován s ovládacím panelem autopilota GMC 305 nebo GMC 307 a až 3 inteligentními servy GSA 28, aby fungoval jako samostatný letový přístroj s integrovanými funkcemi autopilota. K sériovému portu na G5 mohou být navíc připojeny GTN ™ 750/650 series2 (a starší navigátory2) nebo přenosný GPS Garmin, jako například aera 660, aera 795 nebo aera 796, což autopilotovi umožňuje postranní spojení s letovým plánem a svisle pro podporu VNAV sestupů do výšky vzoru. Mezi další boční a vertikální režimy autopilota, které lze vybrat z GMC 305 nebo GMC 307, patří směrování, stoupání, naklápění, držení výšky, vertikální držení rychlosti a rychlost letu. Tlačítko režimu LVL (level level) ovládacího panelu je podporováno pro aktivaci autopilota a návrat letadla do vodorovného letu stisknutím
Cenově dostupný elektronický letový přístroj G5, navržený naší specializovanou inženýrskou skupinou „Team X“ speciálně pro trhy s experimentálně postavenými amatérskými (EAB) a lehkými sportovními letadly (LSA), poskytuje výjimečný výkon, spolehlivost a snadnou instalaci jako vše v jednom jeden záložní nebo primární „skleněný kokpit“. Ostrý 3,5 “LCD čitelný na slunci zapadá do standardního kruhového výřezu 3-1 / 8”, zabírá jen zlomek prostoru a hmotnosti, které dříve vyžadovaly konvenční gyroskopické nástroje.
G5 má 2 hlavní pilotní formáty, které lze vybrat: stránku PFD a stránku DG (směrový gyroskop) nebo HSI (horizontální indikátor situace). K řízení displeje HSI jsou vyžadovány navigační vstupy VHF nebo GPS; pro rozhraní GPS je vyžadován volitelný navigační datový adaptér GAD ™ 29. Kombinací vizuálních podnětů a datových údajů, jakmile jsou rozptýleny přes nesčetné množství přístrojů, G5 usnadňuje skenování letových informací - takže piloti mohou rychleji a intuitivněji reagovat na jakoukoli situaci za letu.
Rock-solid Attitude Reference
Když je G5 nakonfigurován jako primární ukazatel polohy, používá AHRS v pevném stavu pro zajištění plynulých, stabilních a spolehlivých horizontálních indikací výšky a natočení na horizontu. Kromě letové polohy bude G5 podporovat zobrazení rychlosti, nadmořské výšky, vertikální rychlosti, skluzu / smyku, rychlosti otáčení, konfigurovatelných referencí rychlosti V, barometrického nastavení a vybrané výšky - a vizuální výstrahy po příletu do předvolené výšky. Vestavěný přijímač GPS a anténa (s možností externího připojení GPS antény) poskytují vysoce přesné odečty zemní a pozemní dráhy. Speciální otočný knoflík na jednotce navíc umožňuje snadné nastavení výškových chyb a nastavení barometrického tlaku.
Získejte jasnější smysl pro směr
Aby bylo zajištěno ještě větší povědomí o situaci, může nástroj G5 na vašem panelu fungovat také jako DG nebo HSI. Po spárování s dostupným magnetometrem GMU 11 a výběrem navigátorů VHF Nav / Comms nebo GPS (propojených s volitelným navigačním datovým adaptérem GAD 29) může G5 sloužit jako váš primární referenční zdroj pro magnetické směrování, navádění VOR / LOC a / nebo navádění kurzů GPS - stejně jako poskytování indikací vzdálenosti a rychlosti. Jednotka zobrazuje vertikální i laterální odchylku kurzu GPS / VOR / LOC, pokud je k dispozici (může být vyžadováno další vybavení). A pomocí otočného knoflíku nástroje G5 můžete snadno provádět a upravovat výběr kurzu - nebo ovládat nastavení chyb nadpisu v instalacích DG. Protože je GMU 11 připojen k síti sběrnice CAN, může jediný magnetometr dodávat informace o směru 2 jednotkám G5 současně.
Duální zobrazení Zdvojnásobte své možnosti
Instalací duálních displejů G5 do panelu získáte nejen specializované nástroje pro orientaci v postoji a směrové vedení gyroskopů / HSI - také získáte výhody redundance zálohy díky duálnímu ADAHRS a možnosti reverzního displeje. V takových instalacích se sekundární G5 může vrátit k zobrazení informací o poloze (konsolidované s indikací směru) v nepravděpodobném případě selhání v poloze indikátoru primární polohy. Pro zvýšenou ochranu „get home“ je každý displej G5 k dispozici s volitelnou záložní lithium-iontovou baterií, která může poskytnout až 4 hodiny nouzového provozu v případě výpadku nebo vypnutí letadla. A pokud použijete jeden z našich leteckých portálů řady Aera® jako zálohu, můžete letět s navigačním navigačním navigačním systémem poháněným bateriemi - stejně jako s informacemi o zobrazení letu na přístroji G5 -, aby se výpadek elektroniky letadel stal prakticky neuskutečněním.
S G3X je to ještě lepší
Pokud je G5 používán jako záložní nástroj pro G3X, G3X Touch nebo jiný kompatibilní skleněný zobrazovací systém, poskytuje celou řadu doplňkových funkcí EFIS. Pokud je to nutné, lze jej použít k udržení většiny funkcí pro zobrazení vašeho letu a ovládání autopilota - včetně schopnosti letět s GPS spojením. G5 také poskytne záložní ADAHRS odkaz na primární displeje. Ať už se stane cokoli, s elektronickým letovým přístrojem G5 ve vašem systému můžete počítat s širší škálou možností v prakticky každém scénáři vypnutí.
Samostatný letový přístroj s autopilotem
G5 může být instalován s ovládacím panelem autopilota GMC 305 nebo GMC 307 a až 3 inteligentními servy GSA 28, aby fungoval jako samostatný letový přístroj s integrovanými funkcemi autopilota. K sériovému portu na G5 mohou být navíc připojeny GTN ™ 750/650 series2 (a starší navigátory2) nebo přenosný GPS Garmin, jako například aera 660, aera 795 nebo aera 796, což autopilotovi umožňuje postranní spojení s letovým plánem a svisle pro podporu VNAV sestupů do výšky vzoru. Mezi další boční a vertikální režimy autopilota, které lze vybrat z GMC 305 nebo GMC 307, patří směrování, stoupání, naklápění, držení výšky, vertikální držení rychlosti a rychlost letu. Tlačítko režimu LVL (level level) ovládacího panelu je podporováno pro aktivaci autopilota a návrat letadla do vodorovného letu stisknutím
Specifikace
Napětí: 14 nebo 28 VDC letadel
Velikost jednotky: 3,4 "Š x 3,6" H x 3,0 "D (86,4 x 91,4 x 76,2 mm)
Hmotnost: 377,0 g
Velikost displeje: 3,5 "úhlopříčka (88,9 mm úhlopříčka)
Rozlišení displeje: 320 x 240 pixelů (QVGA), LED podsvícený barevný LCD
Přijímač: GPS s vysokou citlivostí
Maximální indikovaná rychlost: 300 kts
Nadmořská výška: -1 400 - + 30 000 ft
Rozsah vertikální rychlosti: ± 20 000 ft / min
Rozsah: ± 360 °
Záložní baterie (volitelné): Dobíjecí lithium-iontová
Životnost baterie: Až 4 hodiny
Napětí: 14 nebo 28 VDC letadel
Velikost jednotky: 3,4 "Š x 3,6" H x 3,0 "D (86,4 x 91,4 x 76,2 mm)
Hmotnost: 377,0 g
Velikost displeje: 3,5 "úhlopříčka (88,9 mm úhlopříčka)
Rozlišení displeje: 320 x 240 pixelů (QVGA), LED podsvícený barevný LCD
Přijímač: GPS s vysokou citlivostí
Maximální indikovaná rychlost: 300 kts
Nadmořská výška: -1 400 - + 30 000 ft
Rozsah vertikální rychlosti: ± 20 000 ft / min
Rozsah: ± 360 °
Záložní baterie (volitelné): Dobíjecí lithium-iontová
Životnost baterie: Až 4 hodiny
Doplňkové parametry
Kategorie: | Sdružené přístroje |
---|---|
Potřeby pro letadla: | Přístroje, Garmin |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.