EMS-D10 Systém monitorování motoru
Kód: 27493Související produkty
Detailní popis produktu
Společnost Dynon nabízí k přístroji EMS-D10 celou řadu sond za velmi atraktivní ceny. Sondy, které společnost Dynon původně nabízela, jsou optimalizovány pro podporu různých motorů, včetně motorů Lycoming, Continental, Rotax, Jabiru a ULPower. Sondy lze zakoupit také samostatně pro monitorování jiných typů, které nejsou speciálně přibaleny společností Dynon.
Letadla se stávajícími snímači motoru již mohou být kompatibilní se systémem Dynon EMS-D10. Systém EMS-D10 byl navržen se záměrem dodatečné montáže některých populárnějších negrafických systémů, které již existují, jako jsou systémy EIS Grand Rapids. I když není 100% zpětně kompatibilní, náklady na výměnu jsou minimalizovány na nejnižší možnou míru. Další podrobnosti naleznete ve specifikacích a grafech snímačů na této webové stránce.
Společnost Dynon nabízí celou řadu sond motoru. Ty lze zakoupit jednotlivě, ale obvykle jsou součástí kompletních balíčků motoru. Balíčky sond motoru obsahují kabelové svazky a všechny potřebné sondy. Nákupem balíčku motoru ušetříte přibližně 10 % oproti nákupu jeho obsahu samostatně.
V současné době společnost Dynon nabízí balíčky sond motoru pro následující motory:
EMSKIT-L4C, Lycoming/Continental, 4 válce, karburátorový.
EMSKIT-L4F, Lycoming/Continental, ULPower, 4válcový, se vstřikováním paliva
EMSKIT-L6C, Lycoming/Continental, 6válcový, karburátorový.
EMSKIT-L6F, Lycoming/Continental, 6 válců, se vstřikováním paliva
EMSKIT-RTX, Rotax 912, s karburátorem
EMSKIT-RTXis, Rotax 912 iS, se vstřikováním paliva
EMSKIT-J22, Jabiru 2200
EMSKIT-J33, Jabiru 3300
Sondy, svazky a snímače obsažené v každé z těchto sad jsou podrobně popsány v našem ceníku a objednávkovém formuláři. Kromě toho je možné zakoupit jednotlivé snímače a svazky pro zákazníky, kteří nemají některý z výše uvedených motorů.
Programovatelné alarmy
Významnou výhodou těchto systémů oproti standardním analogovým měřidlům je jejich schopnost průběžně sledovat každý parametr pilota a vyhlásit alarm, kdykoli se objeví abnormalita.
Aby bylo možné usnadnit použití široké škály motorů a preferencí pilotů, je každé měření motoru nastaveno individuálně během procesu instalace. Piloti mohou definovat barevně odlišené provozní rozsahy, zda se má generovat alarm a jak se má chovat, jakmile je alarm aktivní. Chování alarmu lze nastavit buď jako zapínací, které vyžaduje potvrzení operátorem, nebo jako samočinné, které umožňuje, aby se alarm sám odstranil, jakmile se porušující parametr vrátí do normálního provozního rozsahu.
Kdykoli nastane stav alarmu, je oznámen různými způsoby:
V dolní části obrazovky se zobrazí červený pruh.
nabídka alarmu je zobrazena v dolní části obrazovky
Hodnota (hodnoty) měření v alarmovém stavu bliká (blikaly) červeně.
sepne se výstup alarmového kontaktu, čímž se rozsvítí uživatelem dodané alarmové světlo.
zvukový tón se po připojení ohlásí prostřednictvím zvukového panelu nebo interkomu.
Piloti mohou alarmy řešit několika způsoby. Po stisknutí tlačítka ticha zůstanou zachovány všechny vizuální hlášení, ale zvukový tón se ztlumí. Případně lze alarm zcela potvrdit, v takovém případě se zvukový signál, červený poplachový pruh a vnější poplachové světlo vypnou. Bez ohledu na jakoukoli akci zůstane alarmující měřená hodnota ve stavu blikajícího červeného alarmu, dokud alarmový stav nezmizí.
Nové programovatelné alarmy - alarmy šokového chlazení CHT a rozpětí
Současné modely EMS jsou nyní vybaveny funkcí alarmu šokového chlazení CHT, která piloty upozorní, kdykoli teplota tlakových lahví příliš náhle klesne. Součástí jsou také samostatné alarmy teplotního rozpětí, které aktivně monitorují všechny EGT a CHT. Jedinečné nastavené body teplotního rozpětí lze naprogramovat pro chudý a normální provozní režim.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Přístroje |
---|---|
Potřeby pro letadla: | Přístroje, Glass Cocpit |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.