Adresa prodejny, Za poštou 10, Praha 10, telefony: +420603818814, +420605214677,+420274822917

Hlavní podvozková kola/Kola letmo uložená / 6

Kód: 7249/6-2
Neohodnoceno
Značka: Kašparaero
od 16 770,60 Kč od 13 860 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Hlavní podvozková kola/Kola letmo uložená / 6

6" kolo s brzdou, s hřídelí 2755g nebo bez 2400g, Brzda dvoukotoučová, 4-pístková, systém uzavřený, P a L brzda

Detailní informace

30 let zkušeností
30 let zkušeností
98 % skladem
98 % skladem
Rychlé dodání
Rychlé dodání
Zákaznická podpora
Zákaznická podpora
Velikost: 6" s hřídelí
| 7249/6-
17 278,80 Kč
14 280 Kč bez DPH
Velikost: 6" bez hřídele
| 7249/6-2
16 770,60 Kč
13 860 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

6" kolo s brzdou, s hřídelí 2755g nebo bez 2400g, Brzda dvoukotoučová, 4-pístková, systém uzavřený, P a L brzda

Rozměr ráfku-pneu:

6" - 360x120 mm

Typ brzdy:

vnitřní jednokotoučová 4pístová ø22 mm

Pneumatika:

4.00x6; 6PR

Provedení:

Uložení letmé

Materiál:

Hořčíková slitina + tvrzená Al slitina

Povrchová úprava:

Kolo: chromový komaxit

Brzda: chromový elox

Váha kompletního kola bez pneu:

2 555 g

 

Konstrukce brzdových systémů a disků kol firmy KAŠPAR A SYNOVÉ byla volena s ohledem na poměr minimální váhy a maximálního účinku brzdového systému. Je samozřejmostí, že tato konstrukce vyhovuje pevnostním požadavkům kladeným na podvozkové skupiny ULL.
Podvozková kola byla zkonstruována na vývojovém pracovišti firmy KAŠPAR A SYNOVÉ.
K podvozkovým kolům dodáváme i hřídele kol a veškeré připojovací díly. Připojovací rozměry hřídelí lze po dohodě upravit dle potřeby zákazníka.
Brzdy jsou vyráběny pro podvozková kola o rozměru 4"; 5"; 6"; 8"a 10". Liší se pouze provedením pro jednotlivé rozměry disků kol. .
Brzdový komplet
Brzdové systémy firmy KAŠPAR A SYNOVÉ jsou jednotné typové řady s vnitřní jedno nebo dvou kotoučovou brzdou a jedním až čtyř pístkovým brzdičem Těleso brzdiče s hydraulickými válečky je opatřeno drážkovaným čepem na který jsou nasazeny brzdové destičky s vnitřním drážkováním. Mezi brzdové destičky je nasazen brzdový kotouč (kotouče) s vnějšími unášecími drážkami. Celý tento komplet je uzavřen stavěcí maticí s aretací. Stavěcí maticí seřizujeme předepsanou vůli mezi brzdovými destičkami a brzdovým kotoučem (kotouči). Celý tento komplet je vložen do disku kola. Disk kola je konstrukčně navržen pro umístění vnitřní kotoučové brzdy firmy KAŠPAR A SYNOVÉ a je opatřen vnitřními unášecími drážkami pro brzdový kotouč (kotouče).
Díly brzd jsou povrchově ochráněny, dle druhu použitého materiálu a charakteru součásti.
Hydraulický systém brzd
Hydraulický systém brzd firmy KAŠPAR A SYNOVÉ je vyřešen jako uzavřený hydraulický systém. Výhody tohoto systému v provozu ULL převažují a zde uvádíme důvody, které nás spíše vedly k užití tohoto systému:

- minimální možnost zablokování kola nebo jeho trvalého přibrzďování
- možnost jednoduché montáže zdvojení ovládání brzd
- pracovní poloha válců a brzdičů může být po odvzdušnění libovolná
- malé zástavbové rozměry
- nízká váha

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: