Hlavní podvozková kola/Kola letmo uložená / 5
Kód: 7246/5-2Detailní popis produktu
5" kolo s brzdou, s hřídelí 2400g nebo bez 2050g, Brzda dvoukotoučová, 4-pístková, systém uzavřený, P a L brzda
Rozměr ráfku-pneu: |
5" - 330x120 mm |
Typ brzdy: |
vnitřní jednokotoučová 4pístová ø22 mm |
Pneumatika: |
5.00x5; 6PR |
Provedení: |
Uložení letmé |
Materiál: |
Hořčíková slitina + tvrzená Al slitina |
Povrchová úprava: |
Kolo: chromový komaxit Brzda: chromový elox |
Váha kompletního kola bez pneu: |
2 400 g |
Konstrukce brzdových systémů a disků kol firmy KAŠPAR A SYNOVÉ byla volena s ohledem na poměr minimální váhy a maximálního účinku brzdového systému. Je samozřejmostí, že tato konstrukce vyhovuje pevnostním požadavkům kladeným na podvozkové skupiny ULL.
Podvozková kola byla zkonstruována na vývojovém pracovišti firmy KAŠPAR A SYNOVÉ.
K podvozkovým kolům dodáváme i hřídele kol a veškeré připojovací díly. Připojovací rozměry hřídelí lze po dohodě upravit dle potřeby zákazníka.
Brzdy jsou vyráběny pro podvozková kola o rozměru 4"; 5"; 6"; 8"a 10". Liší se pouze provedením pro jednotlivé rozměry disků kol. .
Brzdový komplet
Brzdové systémy firmy KAŠPAR A SYNOVÉ jsou jednotné typové řady s vnitřní jedno nebo dvou kotoučovou brzdou a jedním až čtyř pístkovým brzdičem Těleso brzdiče s hydraulickými válečky je opatřeno drážkovaným čepem na který jsou nasazeny brzdové destičky s vnitřním drážkováním. Mezi brzdové destičky je nasazen brzdový kotouč (kotouče) s vnějšími unášecími drážkami. Celý tento komplet je uzavřen stavěcí maticí s aretací. Stavěcí maticí seřizujeme předepsanou vůli mezi brzdovými destičkami a brzdovým kotoučem (kotouči). Celý tento komplet je vložen do disku kola. Disk kola je konstrukčně navržen pro umístění vnitřní kotoučové brzdy firmy KAŠPAR A SYNOVÉ a je opatřen vnitřními unášecími drážkami pro brzdový kotouč (kotouče).
Díly brzd jsou povrchově ochráněny, dle druhu použitého materiálu a charakteru součásti.
Hydraulický systém brzd
Hydraulický systém brzd firmy KAŠPAR A SYNOVÉ je vyřešen jako uzavřený hydraulický systém. Výhody tohoto systému v provozu ULL převažují a zde uvádíme důvody, které nás spíše vedly k užití tohoto systému:
- minimální možnost zablokování kola nebo jeho trvalého přibrzďování
- možnost jednoduché montáže zdvojení ovládání brzd
- pracovní poloha válců a brzdičů může být po odvzdušnění libovolná
- malé zástavbové rozměry
- nízká váha
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.